Wednesday, March 10, 2010

სააკაშვილის პორტრეტი


Mმისი პოლიტიკური მოღვაწეობა 1995 წელს დაიწყო, იყო ასევე იუსტიციის მინისტრი, საკრებულოს თავმჯდომარე…დღეს კი ის საქართველოს პრეზიდენტია, რომელიც რევოლუციის გზით ჩაუდგა ქვეყანას სათავეში.
სააკაშვილი პირადად შეუძღვა ხალხს საქართველოს პარლამენტის შენობაში 22 ნოემბერს ახალაჩეული პარლამენტის პირველი სხდომის ჩასაშლელად, რასაც 23 ნოემბერს შევარდნაძის გადადგომა მოჰყვა, სააკაშვილი როგორც რევოლუციის ერთერთი ყველაზე პოპულარული ლიდერი, აღმოჩნდა ერთერთი რეალური კანდიდატი სადამდელ საპრეზიდენტო არჩევნებში
იუსტიციის მინისტრობისას სააკაშვილი დაუპირისპირდა საქართველოს იმჟამინდელ ეკონომიკის და ფინანსთა მინისტრს ვანო ჩხარტიშვილს, ასევე ქალაქიის პოლიციის უფროს. სააკაშვილმა ისინი კორუფციაში დაადანაშაულა.
სხდომებსა და თათბირზე სააკაშვილი ხშირად ჩნდებოდა შევარდნაძის დროინდელი მინისტრების სახლების ფოტოებით, სააკაშვილმა ხელისუფლებაში მოსვლისთანავე ყოფილ მინისტრებს მოპარული ფული უკან დააბრუნებინა, მათი სახლები კი მოხუცთა და მიუსაფარ ბავშვთა სახლებს გადასცა მფლობელობაში.
ქობულეთში მოსახლეობასთან შეხვედრისას, იმჟამინდელ პრემიერმინისტრ ზურაბ ნოღაიდელს, ტელეკამერების წინ უთხრა” ზურა რას ჰგავს ეს კაცი, ეს აქ უნდა იყოს? შეხედე ამას ეს რისი გამკეთებელია?
ის, “თავის მარჯვენა” ხელს უწოდებდა ირაკლი ოქრუაშვილს,თუმცა დღეს კი ამბობს რომ: ”ჩემი ყველაზე დიდი შეცდომა იყო ირაკლი ოქრუაშვილი”,
მას ხშირად იხილავთ ქრისტიანთა ტაძარში, მუსლიმთა მეჩეთში. ებრაელთა სამლოცველოში, ქართველ ქრისტიანებს ქართულად ულოცავს ეკლესიურ დღესასწაულებს, ქართველ ებრაელებს ებრაულად, და ქართველ მუსლიმებს კი, აზერბარჯანულად, თურქულად.
როგორც საქართველში, ასევე საზღვარგარეთ უცხოელებთან შეხვედრებზე, საუბრობს იმ ენაზე რომელი .ქვეყნის წარმომადენელთანაც აქვს შეხვედრა.
სააკაშვილმა წინასაარჩევნოდ, ქუთაისის მოსახლეობათან შეხვედრის დროს თქვა :” მე ვარ ქართველი, მაშასადამე მე ვარ ქუთაისელი.”, აჭარაში ერთ-ერთი ვიზიტის დროს, მან ეს სიტყვები გაიმეორა მცირე შესწორებით:მე ვარ ქართველი, მაშასადამე მე ვარ აჭარელი.”
სააკაშვილი საკუთარ დაბადების დღეს ხშირად ოჯახის გარეთ ხალხთან ერთად ხვდება, 38-ე დაბადებისდღეს ის თემქაზე უპოვართა სასადილოში შეხვდა, შემდეგ კი დიღომში სპორტული კომპლექსი გახსნა..
ოპოზიცია სააკაშვლის, მუდამ საყვედურობს, ხშირად დაფრინავს საზღვარგარეთო, თვითონ კი ამბობს რომ, ეს არის ერთ ერთი საშუალება იმისა რომ,საქართველო მთელ მსოფლიოს გააცნოს..
პრეზიდენტი თავის საჯარო გამოსვლებში ხშირად იყენებს სიტყვებს: ნურას უკაცრავად,” “ვერ მოგართვით”, “ხელი არ წაუცდეთ,”.
Uუყვარს სხვების კრიტიკა, კრიტიკას არც საკუთარი წინამორბედისთვის იშურებს, და შევარდნაძეს ხსირად ახსენებს საკუთარ შეცდომებს..
ხშირად საუბრობს მიღწევებძე, რომელიც ქვეყანამ თავისი მმართველლოობის დროს მიაღწია..
საკუთარ შეცდომებზე საუბარს არ ერიდება და ამბობს რომ შეცდომას არ უშვებს ის ვინც საქმეს არ აკეთებს.

No comments: